Site logo

Schippersstop Avis

8,9
1474 avis
Excellent
969
Très bien
400
Bien
61
Moyenne
17
Correct
27

Catégories

Emplacement
Ponctualité
Sympathie
Accès au parking

Avis

Anonyme

22/06/2026

Goede locatie en vriendelijke mensen. Alles was prima georganiseerd.

Fer

22/06/2026

Perfecte en zeer betaalbare plek om je auto te parkeren tijdens een vliegvakantie. Goed bereikbaar, prima wegbreng naar- en ophaalservice van plek vlak naast het vkiegveld.

Volckmer

20/06/2026

Alles hervorragend....Perfekt

N. ter Meer

16/06/2026

Fantastisch adres voor je auto parking. Netjes, vriendelijk en professioneel.

D staal

16/06/2026

Super makkelijk, was de 3e x hier parkeren, steeds 20+

Anne

15/06/2026

Top!

monique nelen

14/06/2026

goede en snelle service

Anonyme

14/06/2026

Verliep allemaal heel soepel en op tijd

Anonyme

13/06/2026

Vriendelijke chauffeur

Albert

12/06/2026

Prima parkeerplaats, de bus stond al te wachten op de afgesproken plaats voor ik had gebeld . Vriendelijke en behulpzaam personeel.

M.G.Leeuw

10/06/2026

Zonder navigatie lastig te bereiken. Parkeerplaatsen zijn smal, vooral in de rijen. Terrein vol kuilen. Personeel vriendelijk en behulpzaam, dat sleutel in kluisje bewaard wordt is prima.

Joey Andrews

09/06/2026

Alles netjes en snel geregeld en goede shuttle service

Erik

06/06/2026

Goed geregeld en snelle service

Simon Roeten

06/06/2026

Deze verhuurder is betrouwbaar en rekenen geen verborgen kosten en zijn vaak goedkoper dan andere verhuurders. Je wordt opgehaald en weggebracht naar het vliegveld. De auto's zijn in zeer goede staat geleverd met weinig kilometers op de teller. Daarom geef ik ze een 10.

Rob

03/06/2026

Snelle en correcte afhandeling

Iris Lieshout-Bom

03/06/2026

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ook nadat wij onze auto niet gestart kregen. Onze dank!

Frikje

03/06/2026

Alles perfect verlopen!

Hans Sondagh

02/06/2026

Geen probleem.

J Faassen

02/06/2026

De parkeerplaats is goed bereikbaar, maar de parkeerplaats is in slechte staat veel diepe kuilen en greppels. Dat is wel een minpunt,verder alles goed geregeld.

Anonyme

01/06/2026

Perfect geregeld

Bas Nossent

01/06/2026

Prima geregeld.

Frans Tersmette

31/05/2026

Shuttlebus slecht , 17 personen met bagage in busje voor 8!!!

Marien Willy

31/05/2026

Wij hebben al 2 keer daar geparkeerd en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Alles perfect verlopen!👌👍

Hilaire Spreuwers

31/05/2026

Snel, goed vindbaar en goede service. Alles wat je verwacht van een parkeergelegenheid aan de luchthaven en meer.

Anonyme

30/05/2026

Prima pp

Anonyme

29/05/2026

Vriendelijke chauffeur

Renske

28/05/2026

Wel redelijk ver van de luchthaven maar wat een vlotte en vriendelijke service

Piet Smits

28/05/2026

Wat een omslachtige manier om je auto te parkeren en op te halen. Bij het ophalen werden we geholpen door de chauffeur van de shutlebus. Dat is fijn maar we werden door hem het bos in gestuurd. De auto zou op P1 staan, dus niet. Hij ging op zoek naar de auto maar dat leverde niets op. Hij belde daarop zijn baas en die kwam direct. Hij wees ons er op dat op het bonnetje het nummer van het parkeervak stond. Dat had de chauffeur van de shutlebus, hij had het bonnetje meegenomen, toch hij toch ook moeten weten. Uiteindelijk de auto gevonden.

Peter

28/05/2026

snelle en keurige afhandeling bij brengen en halen

Anonyme

27/05/2026

Ervaring was vrij vlot. Werd goed geholpen. Alleen locatie is deels te ver en de pendulbussen worden helemaal vol gemaakt.