Schippersstop Avis
Catégories
*Vous pourrez toujours effectuer des ajustements ultérieurement.

Avis
Anonyme
22/06/2026
Goede locatie en vriendelijke mensen. Alles was prima georganiseerd.
Fer
22/06/2026
Perfecte en zeer betaalbare plek om je auto te parkeren tijdens een vliegvakantie. Goed bereikbaar, prima wegbreng naar- en ophaalservice van plek vlak naast het vkiegveld.
Volckmer
20/06/2026
Alles hervorragend....Perfekt
N. ter Meer
16/06/2026
Fantastisch adres voor je auto parking. Netjes, vriendelijk en professioneel.
D staal
16/06/2026
Super makkelijk, was de 3e x hier parkeren, steeds 20+
Anne
15/06/2026
Top!
monique nelen
14/06/2026
goede en snelle service
Anonyme
14/06/2026
Verliep allemaal heel soepel en op tijd
Anonyme
13/06/2026
Vriendelijke chauffeur
Albert
12/06/2026
Prima parkeerplaats, de bus stond al te wachten op de afgesproken plaats voor ik had gebeld . Vriendelijke en behulpzaam personeel.
M.G.Leeuw
10/06/2026
Zonder navigatie lastig te bereiken. Parkeerplaatsen zijn smal, vooral in de rijen. Terrein vol kuilen. Personeel vriendelijk en behulpzaam, dat sleutel in kluisje bewaard wordt is prima.
Joey Andrews
09/06/2026
Alles netjes en snel geregeld en goede shuttle service
Erik
06/06/2026
Goed geregeld en snelle service
Simon Roeten
06/06/2026
Deze verhuurder is betrouwbaar en rekenen geen verborgen kosten en zijn vaak goedkoper dan andere verhuurders. Je wordt opgehaald en weggebracht naar het vliegveld. De auto's zijn in zeer goede staat geleverd met weinig kilometers op de teller. Daarom geef ik ze een 10.
Rob
03/06/2026
Snelle en correcte afhandeling
Iris Lieshout-Bom
03/06/2026
Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ook nadat wij onze auto niet gestart kregen. Onze dank!
Frikje
03/06/2026
Alles perfect verlopen!
Hans Sondagh
02/06/2026
Geen probleem.
J Faassen
02/06/2026
De parkeerplaats is goed bereikbaar, maar de parkeerplaats is in slechte staat veel diepe kuilen en greppels. Dat is wel een minpunt,verder alles goed geregeld.
Anonyme
01/06/2026
Perfect geregeld
Bas Nossent
01/06/2026
Prima geregeld.
Frans Tersmette
31/05/2026
Shuttlebus slecht , 17 personen met bagage in busje voor 8!!!
Marien Willy
31/05/2026
Wij hebben al 2 keer daar geparkeerd en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Alles perfect verlopen!👌👍
Hilaire Spreuwers
31/05/2026
Snel, goed vindbaar en goede service. Alles wat je verwacht van een parkeergelegenheid aan de luchthaven en meer.
Anonyme
30/05/2026
Prima pp
Anonyme
29/05/2026
Vriendelijke chauffeur
Renske
28/05/2026
Wel redelijk ver van de luchthaven maar wat een vlotte en vriendelijke service
Piet Smits
28/05/2026
Wat een omslachtige manier om je auto te parkeren en op te halen. Bij het ophalen werden we geholpen door de chauffeur van de shutlebus. Dat is fijn maar we werden door hem het bos in gestuurd. De auto zou op P1 staan, dus niet. Hij ging op zoek naar de auto maar dat leverde niets op. Hij belde daarop zijn baas en die kwam direct. Hij wees ons er op dat op het bonnetje het nummer van het parkeervak stond. Dat had de chauffeur van de shutlebus, hij had het bonnetje meegenomen, toch hij toch ook moeten weten. Uiteindelijk de auto gevonden.
Peter
28/05/2026
snelle en keurige afhandeling bij brengen en halen
Anonyme
27/05/2026
Ervaring was vrij vlot. Werd goed geholpen. Alleen locatie is deels te ver en de pendulbussen worden helemaal vol gemaakt.