Site logo

Park ‘N Fly Avis

8,9
766 avis
Excellent
529
Très bien
171
Bien
37
Moyenne
16
Correct
13

Catégories

Ponctualité
Sympathie
Emplacement
Accès au parking
Accès au lieu de transfert

Avis

Erik

24/06/2026

Prima service

Anonyme

23/06/2026

Es war eine rundum gute Erfahrung. Alles wurde zügig und professionell behandelt, Transfer gut und zuverlässig, die Anweisungen nach der Buchung waren klar. Preis-Leistung: top!

(A.P.M.) Ton van Strien

23/06/2026

Op zich liep alles prima, maar.... bij aanmelding moest ik wegens twijfel over de datum terug in het proces waardoor de aankomsttijd weer terugsprong op de standaardtijd van 12.00h. Ik had dit te laat in de gaten en moest een boete van € 30 betalen, volgends de regels terecht. Gereclameerd op dit risico (een gratis kwaliteitsadvies) van de website en verzoek tot terugbetaling werd niet gehonoreerd. En dat vind ik op z'n hollands gezegd voor zo'n grote organisatie nogal 'zeikerig'. Doe wat klantvriendelijker en flexibeler voor een paar tientjes!

Jean Jordaens

22/06/2026

Ik ben meer dan een half uur ter plaatse geweest aan het gebouw van de parking. Ik had keurig 20 minuten op voorhand het nummer gebeld, maar bij aankomst kon ik 15 minuten wachten totdat er iemand verscheen. Daarna nog eens 20 minuten later (dus 35 minuten in totaal) reden we naar de luchthaven. Doordat het zo druk was op de luchthaven, heeft iemand van mijn medereizigers de vlucht gemist. Deze kon een nieuw ticket kopen voor dezelfde bestemming op die dag. Tevens wil ik ook meedelen dat ik zowel bij aankomst, als bij vertrek 10 dagen later foto's heb genomen van mijn kilometerstand. Er was 12 km met de auto gereden!!!! Kunnen jullie me uitleggen hoe dit komt! Dus volgende keer ga ik zeker niet deze ParkMundo nemen en raad ik ook anderen af om ParkMundo te nemen wegens zijn stiptheid (meer dan een half uuur op de parking) en de correctheid (vanwaar die 12 km verschil op mijn toerenteller.) Gr. Jean Jordaens Gr.

Anonyme

22/06/2026

Het is ons heel goed bevallen om van deze dienst gebruik te maken. De locatie was makkelijk te vinden en de overdracht van zowel de heenreis als de terugreis ging heel soepel.

Robert Kurłowicz

22/06/2026

Świetny parking, dobra obsługa, super cena polecam

Gerdine Janmaat

21/06/2026

Top geregeld. Auto stond al klaar toen wij buiten kwamen

Y. Teunissen

21/06/2026

Fijne parkeergelegenheid en vriendelijk personeel. Ik had 12 uur voor vertrek nog geboekt. Perfect. Kreeg bij terugkomst een kop koffie omdat we 2 uur op de bagage moesten wachten. Echt een aanrader

Tom

20/06/2026

Je kunt je auto parkeren en je krijgt een shuttle naar het vliegveld, maar je moet wel de tijd hebben. Daarnaast heeft de auto er 11 dagen gestaan en is er 9 kilometer mee gereden. En als laatste hebben we een uur moeten wachten op de shuttle bus. Daar kregen we te horen dat we een upgrade kregen en dat de auto gebracht zou wordenb om na een half uur te horen dat de shuttlebus er was om ons naar de auto te brengen. Verwarring alom, maar wel vriendelijk allemaal.

Deesy

19/06/2026

Voor herhaling vatbaar 👏.

John de Bruijn

18/06/2026

Het inlever moment verliep uitstekend. Bij het ophalen keurig eerst gewacht op de bagage en daarna gebeld. Helaas duurde het zeker 30 minuten voordat de auto kwam voorrijden en daar zit je s’nachts om 01:45u niet echt op te wachten. Verder blijft het een ideale oplossing! Volgende keer maar gewoon bellen zodra we geland zijn 😉.

Lotte

18/06/2026

Fijne plek om mn auto achter te laten met gezellige mensen die een kletspraatje wel zien zitten.

Anonyme

17/06/2026

Top!! Volgende keer weer

Anonyme

17/06/2026

Helaas lang moeten wachten op de terugreis terwijl anders werd beloofd. Twee deukjes, aan beide zijde van de auto. We hadden niet van tevoren gefilmd dus konden dit niet bewijzen. Nooit meer.

Shaneen

17/06/2026

Goeie service, auto netjes weer aangeleverd.

Emma Mortier

17/06/2026

Zeer vlotte en vriendelijke service. Zal dit zeker nog eens gebruiken.

Abdelhadi Benaiad

16/06/2026

Top service van A tot Z

Nico Kreiseler

16/06/2026

Prima, ga zo door, en vergeet mijn kortingscode niet. ☺

E.bleijenberg

16/06/2026

Verwarrend,lang wachten tot we bij schiphol waren bijna 45 min in garage gestaan.terug snel maar gek dat er 11 km mee is gereden,uitleg gevraagd maar zei alleen stuur maar een klacht in ben alleen maar chauffeur.Dus dit doen we niet meer,erg onpersoonlijk.

Agnieszka

16/06/2026

Alles was goed geregeld. Snel weggebracht en snel opgehaald van de vliegveld. Contact was ook goed. Een aanrader!

Henry van Velzen

15/06/2026

Chauffeur stond bij aankomst keurig op tijd op ons te wachten en we konden direct de auto overdragen. Bij terugkomst hadden we iets vertraging maar de chauffeur hield telefonisch contact met ons. Toen we op de ophaalplek kwamen werd de auto weer direct overgedragen. TOP!

Ed Adriaans

15/06/2026

Prima optie

Ronald

14/06/2026

Ik was om 4.40 uur op de parkeerplaats en zou om 5 uur naar Schiphol toegebracht worden wat ik had aangegeven bij mijn boeking, maar omdat er andere mensen te laat aankwamen ,die veel later moesten vliegen, werd dit 5.25 uur ,waardoor we ons op Schiphol erg moesten haasten om op tijd te kunnen boarden. Aangezien er bij de douane een flinke rij stond waren we maar net op tijd bij het vliegtuig met heel veel stress als gevolg. Niet erg fijn als je op tijd van huis bent vertrokken. Terug weg was wel goed geregeld

Jolanda Carpay

14/06/2026

Heenreis overdag: perfect! Goede uitleg, vriendelijke chauffeur. Terugreis in de nacht: onduidelijke chauffeur die tot 2 keer toe belden nadat ik net de centrale gebeld had en 2 minuten mijn koffer had. Waar ik was, waarom ik niet naar de bus kwam. Die bus had hij ook inmiddels een heel stuk verder weg gezet. Gebrekkig Engels en onvriendelijk. De service zelf: betaal eerst voor een overdekte parkeerplaats en moet vervolgens €15,- betalen om mijn sleutel zelf mee te nemen en er zeker van te zijn dat er niemand anders in mijn auto rijdt gedurende mijn vakantie. Rare gang van zaken met uitleg over een andere parkeerplaats verder weg waar de auto dan naartoe verplaatst zou worden.

Marjan

13/06/2026

En zeer prettige ervaring afgelopen week met Park Mundo. Top!

Anonyme

12/06/2026

Snel geregeld het reserveren alleen ze mogen wel wat vriendelijker zijn.

Fred Braams

12/06/2026

Keurig ontvangst en afgifte.

Ton de Goeij

12/06/2026

Niet alles is goed verlopen ik had geboekt overdekt mijn auto was schoon bij in leveren toen ik terug van vakantie kwam was mijn auto echt vies veel vogel uitwerpen zand enz dus voel mij opgelicht denk niet nogmaals te komen verder verliep het okee.

John

12/06/2026

Voor de tweede keer vertrouwden we onze auto aan ParkMundo toe. Ook dit keer was alles goed geregeld. Geen minpunt, maar wel een tip voor de herkenbaarheid: zet de bedrijfsnaam duidelijk op het shuttlebusje.

Gert

12/06/2026

Top geregeld, voor goeie prijs.