Park ‘N Fly Avis
Catégories
*Vous pourrez toujours effectuer des ajustements ultérieurement.

Avis
Erik
24/06/2026
Prima service
Anonyme
23/06/2026
Es war eine rundum gute Erfahrung. Alles wurde zügig und professionell behandelt, Transfer gut und zuverlässig, die Anweisungen nach der Buchung waren klar. Preis-Leistung: top!
(A.P.M.) Ton van Strien
23/06/2026
Op zich liep alles prima, maar.... bij aanmelding moest ik wegens twijfel over de datum terug in het proces waardoor de aankomsttijd weer terugsprong op de standaardtijd van 12.00h. Ik had dit te laat in de gaten en moest een boete van € 30 betalen, volgends de regels terecht. Gereclameerd op dit risico (een gratis kwaliteitsadvies) van de website en verzoek tot terugbetaling werd niet gehonoreerd. En dat vind ik op z'n hollands gezegd voor zo'n grote organisatie nogal 'zeikerig'. Doe wat klantvriendelijker en flexibeler voor een paar tientjes!
Jean Jordaens
22/06/2026
Ik ben meer dan een half uur ter plaatse geweest aan het gebouw van de parking. Ik had keurig 20 minuten op voorhand het nummer gebeld, maar bij aankomst kon ik 15 minuten wachten totdat er iemand verscheen. Daarna nog eens 20 minuten later (dus 35 minuten in totaal) reden we naar de luchthaven. Doordat het zo druk was op de luchthaven, heeft iemand van mijn medereizigers de vlucht gemist. Deze kon een nieuw ticket kopen voor dezelfde bestemming op die dag. Tevens wil ik ook meedelen dat ik zowel bij aankomst, als bij vertrek 10 dagen later foto's heb genomen van mijn kilometerstand. Er was 12 km met de auto gereden!!!! Kunnen jullie me uitleggen hoe dit komt! Dus volgende keer ga ik zeker niet deze ParkMundo nemen en raad ik ook anderen af om ParkMundo te nemen wegens zijn stiptheid (meer dan een half uuur op de parking) en de correctheid (vanwaar die 12 km verschil op mijn toerenteller.) Gr. Jean Jordaens Gr.
Anonyme
22/06/2026
Het is ons heel goed bevallen om van deze dienst gebruik te maken. De locatie was makkelijk te vinden en de overdracht van zowel de heenreis als de terugreis ging heel soepel.
Robert Kurłowicz
22/06/2026
Świetny parking, dobra obsługa, super cena polecam
Gerdine Janmaat
21/06/2026
Top geregeld. Auto stond al klaar toen wij buiten kwamen
Y. Teunissen
21/06/2026
Fijne parkeergelegenheid en vriendelijk personeel. Ik had 12 uur voor vertrek nog geboekt. Perfect. Kreeg bij terugkomst een kop koffie omdat we 2 uur op de bagage moesten wachten. Echt een aanrader
Tom
20/06/2026
Je kunt je auto parkeren en je krijgt een shuttle naar het vliegveld, maar je moet wel de tijd hebben. Daarnaast heeft de auto er 11 dagen gestaan en is er 9 kilometer mee gereden. En als laatste hebben we een uur moeten wachten op de shuttle bus. Daar kregen we te horen dat we een upgrade kregen en dat de auto gebracht zou wordenb om na een half uur te horen dat de shuttlebus er was om ons naar de auto te brengen. Verwarring alom, maar wel vriendelijk allemaal.
Deesy
19/06/2026
Voor herhaling vatbaar 👏.
John de Bruijn
18/06/2026
Het inlever moment verliep uitstekend. Bij het ophalen keurig eerst gewacht op de bagage en daarna gebeld. Helaas duurde het zeker 30 minuten voordat de auto kwam voorrijden en daar zit je s’nachts om 01:45u niet echt op te wachten. Verder blijft het een ideale oplossing! Volgende keer maar gewoon bellen zodra we geland zijn 😉.
Lotte
18/06/2026
Fijne plek om mn auto achter te laten met gezellige mensen die een kletspraatje wel zien zitten.
Anonyme
17/06/2026
Top!! Volgende keer weer
Anonyme
17/06/2026
Helaas lang moeten wachten op de terugreis terwijl anders werd beloofd. Twee deukjes, aan beide zijde van de auto. We hadden niet van tevoren gefilmd dus konden dit niet bewijzen. Nooit meer.
Shaneen
17/06/2026
Goeie service, auto netjes weer aangeleverd.
Emma Mortier
17/06/2026
Zeer vlotte en vriendelijke service. Zal dit zeker nog eens gebruiken.
Abdelhadi Benaiad
16/06/2026
Top service van A tot Z
Nico Kreiseler
16/06/2026
Prima, ga zo door, en vergeet mijn kortingscode niet. ☺
E.bleijenberg
16/06/2026
Verwarrend,lang wachten tot we bij schiphol waren bijna 45 min in garage gestaan.terug snel maar gek dat er 11 km mee is gereden,uitleg gevraagd maar zei alleen stuur maar een klacht in ben alleen maar chauffeur.Dus dit doen we niet meer,erg onpersoonlijk.
Agnieszka
16/06/2026
Alles was goed geregeld. Snel weggebracht en snel opgehaald van de vliegveld. Contact was ook goed. Een aanrader!
Henry van Velzen
15/06/2026
Chauffeur stond bij aankomst keurig op tijd op ons te wachten en we konden direct de auto overdragen. Bij terugkomst hadden we iets vertraging maar de chauffeur hield telefonisch contact met ons. Toen we op de ophaalplek kwamen werd de auto weer direct overgedragen. TOP!
Ed Adriaans
15/06/2026
Prima optie
Ronald
14/06/2026
Ik was om 4.40 uur op de parkeerplaats en zou om 5 uur naar Schiphol toegebracht worden wat ik had aangegeven bij mijn boeking, maar omdat er andere mensen te laat aankwamen ,die veel later moesten vliegen, werd dit 5.25 uur ,waardoor we ons op Schiphol erg moesten haasten om op tijd te kunnen boarden. Aangezien er bij de douane een flinke rij stond waren we maar net op tijd bij het vliegtuig met heel veel stress als gevolg. Niet erg fijn als je op tijd van huis bent vertrokken. Terug weg was wel goed geregeld
Jolanda Carpay
14/06/2026
Heenreis overdag: perfect! Goede uitleg, vriendelijke chauffeur. Terugreis in de nacht: onduidelijke chauffeur die tot 2 keer toe belden nadat ik net de centrale gebeld had en 2 minuten mijn koffer had. Waar ik was, waarom ik niet naar de bus kwam. Die bus had hij ook inmiddels een heel stuk verder weg gezet. Gebrekkig Engels en onvriendelijk. De service zelf: betaal eerst voor een overdekte parkeerplaats en moet vervolgens €15,- betalen om mijn sleutel zelf mee te nemen en er zeker van te zijn dat er niemand anders in mijn auto rijdt gedurende mijn vakantie. Rare gang van zaken met uitleg over een andere parkeerplaats verder weg waar de auto dan naartoe verplaatst zou worden.
Marjan
13/06/2026
En zeer prettige ervaring afgelopen week met Park Mundo. Top!
Anonyme
12/06/2026
Snel geregeld het reserveren alleen ze mogen wel wat vriendelijker zijn.
Fred Braams
12/06/2026
Keurig ontvangst en afgifte.
Ton de Goeij
12/06/2026
Niet alles is goed verlopen ik had geboekt overdekt mijn auto was schoon bij in leveren toen ik terug van vakantie kwam was mijn auto echt vies veel vogel uitwerpen zand enz dus voel mij opgelicht denk niet nogmaals te komen verder verliep het okee.
John
12/06/2026
Voor de tweede keer vertrouwden we onze auto aan ParkMundo toe. Ook dit keer was alles goed geregeld. Geen minpunt, maar wel een tip voor de herkenbaarheid: zet de bedrijfsnaam duidelijk op het shuttlebusje.
Gert
12/06/2026
Top geregeld, voor goeie prijs.